فوق تخصص جراحی پلاستیک زیبایی - ترمیمی

با پیشرفت علم پزشکی، راه درمان بسیاری از بیماری ها هموار شد. در سال های اخیر یکی از حوزه های پزشکی که با رشد و پیشرفت بسیاری همراه بوده، جراحی پلاستیک بوده است. فوق تخصص جراحی پلاستیک در تهران تسلط و اشراف کافی به انواع اعمال جراحی زیبایی صورت ، جراحی زیبایی سینه ، جراحی زیبایی تنه و اندام ها و جراحی ترمیمی را دارا می باشد.

منظور از جراحی پلاستیک چیست؟

جراحی پلاستیک ترکیب دو واژه ی جراحی و پلاستیک می باشد. برخی با شنیدن نام جراحی پلاستیک گمان میکنند که صورت فردی که این جراحی را انجام می دهد، مصنوعی و پلاستیکی می شود. اما خوب است بدانید که  نتیجه ی این جراحی کاملا متفاوت با این باور و عقیده می باشد. هدف از جراحی پلاستیک زیباتر کردن است. از این رو در انواع جراحی های پلاستیک که طیف بسیار گسترده و متنوعی می باشند، زیباتر شدن و رسیدن به ظاهری مطلوب، اصل بنیادی و اساسی می باشد. پزشک فوق تخصص جراحی پلاستیک در تهران در تمام مراحل جراحی این هدف را در نظر دارد و براساس آن جراحی را انجام می دهد.

فوق تخصص جراحی پلاستیک

فوق تخصص جراحی پلاستیک کیست و چه کاری انجام می دهد؟

پزشک فوق تخصص جراحی پلاستیک در تهران ، پس از آنکه دوره ی هفت ساله ی عمومی را با موفقیت سپری کرد، می بایست دوره ی چهار ساله ی تخصص جراحی عمومی را بگذراند.

پس از اتمام موفقیت آمیز این دوره، باید دوره ی آموزشی سه ساله ی فوق تخصص جراحی زیبایی و ترمیمی را در مراکز دانشگاهی معتبر بگذراند. پس از اتمام موفقیت آمیز دوره ی فوق تخصص، وی بر انواع اعمال جراحی پلاستیک اعم از جراحی ترمیمی و جراحی زیبایی مسلط خواهد شد.

جراحی پلاستیک حوزه ی گسترده ای است و طیف متنوعی از اعمال جراحی را شامل می شود. این طیف گسترده هم مربوط به چهره و هم مربوط به اندام می شود. پزشک فوق تخصص جراحی پلاستیک در تهران با توجه به درخواست متقاضی و بررسی شرایط و نیاز او، متقاضی را به چهره و اندام دلخواهش نزدیک می کند.

فوق تخصص جراحی پلاستیک کدام اعمال جراحی را انجام می دهد؟

پزشک فوق تخصص جراحی پلاستیک در تهران با توجه با دانش، تخصص و تجربه اش می تواند انواع جراحی های زیبایی را انجام دهد. برای آشنایی بیشتر و دقیق تر با حوزه ی گسترده ی فعالیت های پزشک فوق تخصص جراحی پلاستیک در تهران ، به این فعالیت ها در سه حوزه ی بدن و پیکرتراشی، زیبایی سر و گردن و جراحی ترمیمی خواهیم پرداخت:

دکتر فوق تخصص جراحی پلاستیک

فوق تخصص جراحی پلاستیک و حوزه ی بدن و پیکرتراشی

از جمله حوزه های فعالیت پزشک فوق تخصص جراحی پلاستیک در تهران ، حوزه ی بدن و پیکرتراشی می باشد. از مهم ترین جراحی های این حوزه می توان به این موارد اشاره کرد: لیپوساکشن، لیپوماتیک، لیفت سینه، لیفت بدن، لیفت باسن، لیفت بازو، لیفت ران، پروتز باسن، ماموپلاستی، پروتز سینه و ..

فوق تخصص جراحی پلاستیک و حوزه ی زیبایی سر و گردن

یکی از مهم ترین و پرطرفدارترین حوزه های کاری پزشک فوق تخصص جراحی پلاستیک در تهران ، حوزه ی زیبایی سر و گردن می باشد. فعالیت های پزشک در این حوزه طیف گسترده ای را شامل می شود که دربردارنده ی جراحی فک، جراحی بینی، جراحی گوش، جراحی پلک، پروتز گونه، پروتز چانه، لیفت صورت، لیفت گردن، لیفت آندوسکوپیک و … می باشد.

 

دکتر علی پرند

دکتر علی پرند فوق تخصص جراحی پلاستیک زیبایی و ترمیمی

این عنوان است

فوق تخصص جراحی پلاستیک زیبایی و ترمیمی  با سابقه درخشان در حوزه زیبایی و ترمیمی
فوق تخصص جراحی پلاستیک از دانشگاه علوم پزشکی مشهد
پایان‌نامه فوق‌تخصص حفظ و ارتقا راه‌های هوایی بعد از جراحی زیبایی بینی
بورد تخصصی جراحی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی شیراز
ثبت اختراع پایان نامه تخصصی جراحی عمومی در مورد بهبود اسکار ناشی از سوختگی با پماد انالاپریل و پسودوافدرین
دارای دانشنامه پزشکی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی
فارغ التحصیل سازمان استعدادهای درخشان(سمپاد) کرمان

فوق تخصص جراحی پلاستیک و حوزه ی ترمیمی

یکی دیگر از مهم ترین فعالیت های کاربردی پزشک فوق تخصص جراحی پلاستیک در تهران در حوزه ی جراحی ترمیمی می باشد. پزشک پس از بررسی مشکل بیمار که ممکن است بر اثر سانحه، مسائل ژنتیکی و مادرزادی و … به وجود آمده باشد، به منظور برطرف نمودن و بهبودی مشکلات و ایرادات، اقدام به جراحی می نماید.

جراحی های ترمیمی در بسیاری از موارد علاوه بر بهبود ظاهر بیمار، می تواند بهبود وضعیت روحی و روانی و افزایش اعتماد به نفس بیمار را نیز به همراه داشته باشد.

از جمله مهم ترین جراحی های ترمیمی که پزشک فوق تخصص جراحی پلاستیک در تهران انجام می دهد، می توان به این موارد اشاره نمود: جراحی دست، ترمیم اسکار، شکاف لب و کام، بازسازی گوش، جراحی سرطان پوست، بازسازی سوختگی ها، بازسازی اندام ها، بازسازی سینه، بازسازی سر و صورت و …

فوق تخصص جراحی پلاستیک زیبایی

انتخاب فوق تخصص جراحی پلاستیک

جراحی پلاستیک از جمله جراحی های مهم، ظریف و حساس به شمار می رود. لازم است که پزشک فوق تخصص جراحی پلاستیک در تهران علاوه بر مدرک، دانش به روز و تخصص، خلاقیت، مهارت و تجربه ی کافی نیز داشته باشد. علاوه بر این پایبندی به اصول اخلاق حرفه ای پزشکی و تعهد به کار نیز از جمله ویژگی های مهم است و می بایست پزشک فوق تخصص جراحی پلاستیک در تهران به این صفات آراسته باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *